torstai 24. toukokuuta 2012

you are the number one for me

mooooi! :)
Anteeks ku en oo kirjottanu ku viimeks sillon perjantaina :(  Oon olluu viikon lopun jossaki persuskissa. En ole varma missä taino en musita :D.D:D::D:D Mutta sitte maanantaina olin kai teklan kans jen. Sitte tiistaina kans olin kai teklan kans (ehkä) :) Sitte eilen keskiviikkona olin Hennan ja Ansulin kans, oli toosi kivaa :) ! <3 otettiin kuvii ja sillee kasattiin meijän tramppa. No tääl asuu sellane janne. Se on ihan aikune ja sellane aika outo. No Ansa ja Henna istu terassilla ku meil oli picnik no siin sitte mie pompin trampalla ja se janne pyöräilee siitä ohi. Huusin vaan et "hei janne!" se sanoo hei sitte se kysy että mikä minun nimi on ja mie vastasin että tiina ja se sano okei ja lähti pois. Sitte se tuli takasin, jätti pyöränsä tielle ja käveli meiän takapihalle päin. Ja kysyy "kuule tiina, haluaisiksie alkaa seurustelemaan minun kans?"  ja mie sanon että en aj sitte se kysyy koko ajan että mikset jne. "kuule mie vain kysyin" sanon että en ja sitte se lähtee ja sanoo "no, mieti sitte" voi että ku revettiin vähän ansan ja hennan kan s:D XD toi oli siiis eilen, olin illalla sit myös teklan kans hetken. Tänää torstaina oli kouluu ja niin. Olin koulun jälkeen Teklan ja 'Juliaanan kans. Tehtiiin kaikkea. kuvia, trampalla, lapsencvahteina, juoruiltiin:D ja niin sitte juliaana lähti teklalta kasin jälkeen ja mie menin ysiksi kotiin. Nyt oon vaan oleskellu ktona ja katto tlkkuaa. Ollu koneella jne. Huomennna Teklalle yöksi varmaan Ft: henna <31 tos tekstissä on varmaan ainaki sata kirjotus virhettä mutku ei jaksa kirjottaa kunnolla :(
Moikka ja  öitä! <3 :)xoxo: minä :)
saan kyl laitettuu kuvii mut ei ajksa alkaa ottaa niitte latautumista:/ joten moidooo! ja hyväää yötä;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti